22 Kasım 2010 Pazartesi

Vakit Erken Ağlama - Soner Arıca




Vakit Erken Ağlama - Soner Arıca şarkı sözü, Vakit Erken Ağlama - Soner Arıca dinle, Vakit Erken Ağlama - Soner Arıca indir, Vakit Erken Ağlama - Soner Arıca video klip klibi izle


Vakit Erken Ağlama - Soner Arıca


Bir çift kanat aldi beni
Çok yalniz, hesapsizken
Dalgalandik vadi vadi
Uçmuiuz farketmeden
Günei kadar sicak sardin
Meike hasret ruhumu
Rüzgar gibi esip aitin
Yerli yersiz gururumu

Vakit erken ailama
Ben de senden gizledim
Hoi düitü içim sana
Gülkurusu akiamlar
Seni hatirlatiyor
Aklim fikrim yaninda

Vakit erken ailama
Bende seni özledim
Aikini bana sakla
Baktiiim her yerde sen
Sözlerin ve gülüiün
Sen de beni unutma

Deli yaimurlar yaisin
Varsin olsun dertler yakin
Boyun büküp üzgün durma
Senin içinde ben varim

Söyleyen : Soner Arıca

0 yorum:

Yorum Gönder