22 Kasım 2010 Pazartesi

Vakit Tamam - Soner Arıca




Vakit Tamam - Soner Arıca şarkı sözü, Vakit Tamam - Soner Arıca dinle, Vakit Tamam - Soner Arıca indir, Vakit Tamam - Soner Arıca video klip klibi izle


Vakit Tamam - Soner Arıca


Sana sitem etmeden, zarar vermeden
Almadan bana ait hiçbir ieyden
Tamladim hesaplari kendi içimde
Yola çiktim öyle gerekti bil istedim

Anlatamam nedenini kelimeler bitti
Yine masum say kendini eskisi gibi
Ne aik kaldi nede gurur hepsi yerlerde
insan neler görüyor öze dönünce

Vakit tamam iimdi gidiyorum
Durdurmak isetsende kararim karar
Bu gidiiin sebebi yok gorünsede
Özümde yaiattiiim acilarim var

Israr etme, edeceksen
Bugün sil beni bir gün sileceksen
Gidermiydim, böyle güçsüz
Sevseydin bari beni biraz içinden


Söyleyen : Soner Arıca

0 yorum:

Yorum Gönder