22 Kasım 2010 Pazartesi

Vah Beni - Aşık Esiri




Vah Beni - Aşık Esiri şarkı sözü, Vah Beni - Aşık Esiri dinle, Vah Beni - Aşık Esiri indir, Vah Beni - Aşık Esiri video klip klibi izle


Vah Beni - Aşık Esiri


Yalvardim Mevla'ya geçmedi dilek
Aldi zapteyledi bu dert vah beni
Erenler de merdan yayin açmadi
Kabdan kaba soktu bu dert vah beni

Yalvardim Mevla'ya olmadi çare
Yaniyor yüreiim kaynaiir yara
Ezelden yazilmii kanunu tura
Bölük bölük böldü bu dert vah beni

Kerbela'ya yolladim bir yavru emlik
Eylen dedim eylenmedi bir demlik
Dedim mahbup ne gördün benden kemlik
Dedi kurban için ister hah beni

Esiri gel dinle emri hüdayi
Küi eyle gel Kerbela'yi nidayi
Sene seksen yedi Muharrem ayi
Bu hizmete layik gördü Hak beni

Kaynak: Asik Esiri
Yöre: Hekimhan
Söyleyen : Aşık Esiri

0 yorum:

Yorum Gönder