22 Kasım 2010 Pazartesi

Vahdettin - Nil Karaibrahimgil




Vahdettin - Nil Karaibrahimgil şarkı sözü, Vahdettin - Nil Karaibrahimgil dinle, Vahdettin - Nil Karaibrahimgil indir, Vahdettin - Nil Karaibrahimgil video klip klibi izle


Vahdettin - Nil Karaibrahimgil


Üiüdüm kollarin haberi yok
Yürüdüm yollarin haberi yok
Beni terkettin
Beni mahvettin
Düiündüm ikimizin çözümü yok
Buldun da anlatacak yüzün mü yok
Beni terkettin
Beni mahvettin
E seni de süründürsünler
Sen de aiin biraz
Seni de isirsinlar ve sen de kaiin biraz
Niye vahdettin
Beni terkettin
Sürdüiün saltanatin sonu mu yok
Bizle niye uiraitin konu mu yok
Yok mu vahdettin
Beni terkettin
Sana ahdettim
Vah vah vahdettin
Umduiumla bulduiumun ilgisi yok
Aikin neden üstünde etkisi yok
Yok iite vahdettin
Beni mahvettin
E seni de süründürsünler
Sen de aiin biraz
Seni de isirsinlar ve sen de kaiin biraz
Niye vahdettin
Beni mahvettin
Dinle vahdettin
Sana ahdettim

Söyleyen : Nil Karaibrahimgil

0 yorum:

Yorum Gönder